W przypadku występowania z wnioskiem o dokonanie przeglądu technicznego podłączenia nieruchomości do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej należy:
- Złożyć pisemnie do Miejskiego Zarządu Dróg i Transportu w Częstochowie wniosek o dokonanie przeglądu technicznego, który powinien zawierać:
- dane osobowe, adres korespondencyjny oraz telefon kontaktowy właściciela/li lub użytkownika/ów nieruchomości, z terenu której są /będą/ odprowadzone wody opadowe do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej
- nazwę ulicy, nr działki, obręb
- opis przeznaczenia nieruchomości np: budynek mieszkalny, budynek mieszkalny z częścią usługową, obsługa prowadzonej działalności gospodarczej, działka rekreacyjna itp.
- podpis właściciela/li lub użytkownika/ów nieruchomości.
- Opłaty:
- wniosek nie podlega opłacie skarbowej
- Termin i sposób załatwienia:
- rozpatrzenie i załatwienie wniosku następuje w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku, po uprzednim umówieniu i dokonaniu wizji w terenie przez MZDiT celem potwierdzenia włączenia przyłącza kanalizacji deszczowej do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej
- w czasie przeglądu technicznego należy przedłożyć do wglądu projekt budowlany przyłącza kanalizacji deszczowej uzgodniony w MZDiT w Częstochowie
- w przypadku nowowybudowanego przyłącza kanalizacji deszczowej wizji i przeglądu technicznego w terenie dokonuje się na otwartym wykopie w obecności Wykonawcy
- udokumentowanie przeglądu technicznego następuje przez podpisanie oświadczenia/protokołu w terenie w obecności wykonawcy
- Tryb odwoławczy:
- w sprawie nie przysługuje stronie odwołanie
- Wniosek wraz z załącznikami złożyć można:
- w Kancelarii MZDiT w Częstochowie -
- listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie, ul. Legionów 52, 42-202 Częstochowa
Więcej informacji można uzyskać pod numerem tel. 34 366 43 05 wew. 139